sobota, 13 lipca 2013

Informacja

Podjęłam decyzje o zawieszeniu bloga na czas wakacji. Po prostu nie mam nawet chwili żeby usiąść i coś wymyślić. Obiecuję, że nowy rozdział pojawi się 1 WRZEŚNIA. Mam nadzieje, że będziecie cierpliwi i zrozumiecie mnie. Chce was również poinformować, że koniec tej historii zbliża sie wielkimi krokami, ale już mam pomysl na nowe opowiadanie, ktore pojawi sie zaraz jak tylko skończę "Lust For Love". Z opinii mojej przyjaciolki wynika że będzie ono dużo lepsze. Ja mogę wam jedynie powiedzieć, że bedzie miało kilka części. No wiec życzę wam miłych wakacji i cierpliwości. Do zobaczenia po wakacjach. Mam nadzieje, że spotkamy się w liczniejszym gronie. KOCHAM WAS ;*

7 komentarzy:

  1. wrzesień dla mnie jest smutny bo szkoła ale 1wzesień zapowiada się fajnie :***

    Tylko mam nadzieję że aż tak szybko nie skończysz :(
    dobra bo zaaz się rozbeczę :'(

    pozdrowienia miłych ostatnich dni wakacji
    Anana

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy dodasz następny roździal może jeszcze powiesz że nie masz weny ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana.. czekam na następny rozdział .. blog jest zarąbisty i nie chcę, żebyś skończyła go pisać .. <3
    Pozdrowienia Emilka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ci kochana ;) i dziekuje wszystkim którzy mnie nie opuścili <3 wiem, ze was zawiodłam ale rozdział pojawi sie najpóźniej w październiku. Pod nim wyjaśnię wam dlaczego tak dlugo nie dodawalam rozdziału i mam nadzieje, ze zrozumiecie. Czekajcie jeszcze troszkę ;) dziekuje wam za cierpliwość ;*

      Usuń
    2. Szkoda, że tak późno ... ale poczekamy ! :D

      Usuń
  4. Hey kiedy nowy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdziału jak nie było tak nie mam.

    OdpowiedzUsuń