czwartek, 21 lutego 2013

The Versatile Blogger

Do "The Versatile Blogger" nominowała mnie ta dziewczyna, dziękuję Ci bardzo bardzo mocno! To moja pierwsza nominacja więc jak coś pokręcę to bardzo przepraszam ;]






Nominowany powinien:
- podziękować nominującemu na jego blogu
- pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie
- ujawnić 7 faktów o sobie
- nominować 10 blogów
- poinformować o tym fakcie autora nominowanego bloga

To teraz 7 faktów o mnie:
1. Zawsze jestem uśmiechnięta. Czasami nawet wybucham śmiechem, bo coś mi się przypomni i wszyscy patrzą na mnie jak na idiotkę.
2. Od dziecka jem lody widelcem ;D
3. Kocham zwierzęta. Mam kota i psa. Jak byłam mała to przyprowadzałam do domu wszystkie okoliczne koty i psy i prosiłam mamę, żeby z nami zostały ;D
4. Gram na gitarze i trochę śpiewam.
5. Mam brązowe, kręcone włosy, które bardzo często mnie denerwują, ale i tak je kocham ;] Moje oczy mają kolor...hmm i tu jest największy problem bo ani ja ani nikt z mojego otoczenia nie potrafi określić jaki to kolor. Po prostu są oryginalne i jedyne w swoim rodzaju. Czasami są zielone, czasami niebieskie albo turkusowe, a od czasu do czasu przy źrenicach robią się lekko brązowe ;D
6. Strasznie dużo jem ;D moje życie składa się głownie ze spania i jedzenia ;]
7. Mam najlepszą przyjaciółkę na świecie, której nie zamieniłabym nawet na spotkanie z 1D ;*



Dobra koniec o mnie ;]

Nominowani:
can-we-stop-this-for-a-minute.blogspot.com
turn-back-time-with-one-direction.blogspot.com
my-personal-angel.bloggspot.com
imaginy-one-direction-fans.blogspot.com
cause-everythings-gona-be-alright-jb.blogspot.com
foreveryoungonedirection-a.blogspot.com
takemehome-malikowa.blogspot.com
1d-my-little-mystery-girl.blogspot.com
i-and-one-direction.blogspot.com
you-only-love-once.blogspot.com

To chyba na tyle odnośnie nominacji. Jeszcze raz bardzo dziękuję!
Co do opowiadania, wiem, że jesteście już na mnie strasznie źli, ale miałam ciężki tydzień i nie miałam nawet pięciu minut na pisanie. Mam nadzieję, że ostatnim imaginem poprawiłam wam trochę humor i nie gniewacie się na mnie tak bardzo. Muszę was jeszcze mocno przeprosić ale nowe rozdziały będą pojawiać się raz w tygodniu w niedziele. Będą wtedy bardziej dopracowane. Jeżeli miałabym dodać szybciej jakiś rozdział to będę was informować. Kto chciałby dodatkowo otrzymywać jakieś informacje to piszcie do mnie na twitterze: @KarolinaByjos ;]
Na dzisiaj to tyle. Jeszcze raz dziękuję i przepraszam, ale jestem zmuszona ustalić taką zasadę. Mam nadzieję, że przez to nie ubędzie mi czytelników. To do niedzieli ;] Kocham was ;*

3 komentarze:

  1. fajnie, że już poniedziałek, a rozdziału nie ma :O ;/
    tracisz nas!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nie mialam internetu i jeszcze bylam chora, wiec nawet nie mialam jak was powiadomić, ze nie bedzie rozdziału. Teraz juz bedzie zgodnie z obietnica co niedziele, a jak sie uda to moze wcześniej

      Usuń