poniedziałek, 24 grudnia 2012

Świąteczna notka

Życzę wszystkim, zdrowych, pogodnych i wesołych świąt, dużo prezentów i miłej, sympatycznej, rodzinnej atmosfery przy wigilijnym stole, a naszemu Louisowi wszystkiego co najlepsze w jego już rozpoczętym 22 roku życia. Chciałabym bardzo podziękować za ponad 1000 wejść na bloga!!! Jesteście cudowni!!! Szkoda tylko, że liczba wejść nie jest równa liczbie komentarzy ;( ale mam nadzieję, że się poprawicie, a ja w zamian będę częściej dodawać rozdziały. Kolejny rozdział jutro. Przepraszam, że musicie tak długo czekać ale zrozumcie, że ja też mam rodzinę i jeszcze musiałam posprzątać cały dom, gotwać i ubrać choinkę i nie miałam czasu dodać rozdziału. Przez ten tydzień postaram się dodać kilka rozdziałów, ale one narazie są w mojej głowie, a muszę je napisać i urozmaicić, żeby były długie i fajnie się je czytało, a nie potrafię pisać na siłę. Wszystkie pomysły mam w głowie, ale te osoby, które również piszą, rozumieją, że to nie jest takie łatwe spisać to wszystko. N ale koniec użalania się nad sobą. Więcej komentarzy = szybciej dodawane rozdziały. To tyle. Jeszcze raz WESOŁYCH ŚWIĄT i WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO LOU. 


Macie tutaj kilka świątecznych zdjęć naszych chłopców ;)


Dwa stare:








I dwa nowe ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz